Marketing na sociálních sítích

A zlatého Bludišťáka za nejužitečnější doporučení získává … HYDROFILNÍ VODA !!!

No jako fakt! A s čím že pomůže tento zázrak? No přeci se zacuchanými vlásky. To je přeci jasný! Tady vidíte původní dotaz.

Že vám to jasný neni? Jak má voda prospět zacuchaným vlasům? No, mně to taky jasný neni. Dokonce by mě ani nenapadlo, že něco takovýho jako hydrofilní voda existuje. Možná nějaký chemik by mi to vysvětlil, ale já žádnýho neznám a google mi tentokrát vůbec nepomohl.[1] Ani google scholar, takže jakože cože?

Ještě bych si dokázala představit hydrofobní vodu. To mi dává docela smysl. Taková voda, jejíž molekuly se navzájem nesnášejí, nechtějí se stýkat a možná se i trochu stydí, že jsou samy molekulami téže vody. Taková voda prosycená sociální fobií. Prostě mileniální voda.

Nad hydrofilní vodou jsem musela přemýšlet o něco dýl. Ale nakonec jsem na to přišla! Kde selhala logika, pomohla znásilněná analogie. Znáte ten ohraný vtip, jaký je rozdíl mezi pedofilem a pedagogem? Tak přesně takhle je to i s tou hydrofilní vodou. Hydrofilní vodní molekula má ostatní kámošky opravdu ráda! Koktejl lásky a bezpodmínečného přijetí. Voda, která obejme jako náruč maminky.

Hydrofilní voda – funguje na pocuchané nervy, stejně jako na zacuchané vlásky tříleté krásky.

Když se totiž hydrofilní voda nalije na chuchvalec vlasů, stane se malý zázrak. Tváří v tvář té záplavě lásky se vlasy začnou stávat lepšími. Z cucku se vlastní vůlí odvíjejí jednotlivé pramínky – hladké, lesklé, sebevědomě napřímené. Po ošklivé spleti s drobečky ze včerejší snídaně nezůstane ani stopa. Tomu zázračnému procesu se říká sebeaktualizace. Carl Rogers by vám vysvětlil, jak funguje.

Huh?! Jakože cože?! No nevěříte mi? Dyť to píšou na internetu. A odvolávají se na všeobecně uznávanou autoritu. A paní v naší skupince to doporučovala a další jí dala lajk!

Jo a jiná pani zase doporučovala šungitový kameny. A když je vykoupete v hydrofilní vodě, tak to teprv uvidíte, jak se vám pročistí čakry!

Možná vás pak napadne taky nějaký podobný business plan s neobvyklým názvem a lákavým příběhem. Myslete pak prosím na mě a pošlete mi z Bali nějakou tu provizi. Ale raději cash, vzorky mě neberou.


[1] Což je strašně divný, mezi výsledky bych jako první čekala přímý odkaz na blog o hydrofilní vodě vedoucí nenápadně přímo do eshopu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.